+Follow|Dashboard

I`m Not Perfect
entries

owner

linkies

scream

Hello , holla , my name is Eyka^^this is my new skin^^do follow

CREDIT

Template : AinaSyaza
Basecode : Nurul
Top button : Aina
Header/cursor: Una



Saturday 16 June 2012
@ 21:58 |





Hai semua. Dah lama eykaa tak update entry baruu. Hihi Korang semua sihatt?
    Dah mandi? Haha Mesti bucuk kan siapa belum mandi tu? Hihi Harini eykaa nak
cerita pasal someone yang paling eykaa sayang sangat-sangat tapi dia dah
tinggalkan eykaa.
Muhamad Mirza Aslam Bin Abu Bakar  Nama ni lah yang
ada dalam hati eykaa sekarang. Eykaa sayang dia. Kenapa dia buat eykaa macam ni?
Yaa Allah. kau kuatkan lah hati hamba mu ini. Eykaa sayang dia macam nyawa
eykaa sendiri. Kenapa jadi kat aku juga? Hmm,
"eyka . aslam mntak maaf . aslam tak boleh bahagia kn eyka . aslam tak cukup baik untuk eyka . aslam tak dpt tunai kn jnji aslam kt eyka , aslam byk sgt problem skrg ni . lepas satu , satu dtg . aslam terpakse lepas kn eyka walaupon aslam sendiri tak sanggup . thanks for evrything . thanks sbb layan aslam dgn baik . aslam mintak maaf sgt-2 . aslam rase lebih baik aslam undurkan diri . aslam jahat . aslam kejam . aslam dah memain kn hati eyka . aslam tak boleh la eyka . satu rahsia aslam yg aslam patut bgtau, aslam ad masalah jantong . dah 2 tahun aslam sakit mcm ni . i'm sorry . i hope you will happy with someone else . assalamualaikum and jgn text aslam lg :')  Text ni dia bagi kat inbox facebook. Yaa Allah masa aku baca benda ni. Air mata aku jatuh tak berhenti-henti. Aku tak boleh tidur sebab kau aslam. Air mata aku semakin banyak yang mengalir. Aku terlalu sayang kan kau Aslam. Kau ada masalah Jantung? Tapi kau tak pernah bagitahu aku. Aku tahu kau tanak aku risau. Tapi kenapa tak boleh bagi tahu aku? Aku sedih aslam. Kau orang yang paling aku sayang. Sumpah aku tak dapat terima kau nak tinggalkan aku macam ni? Hanya Allah je tahu macam mana perasaan aku sekarang. Thanks kepada abang angkat aku Muhd Aufar yang kuatkan semangat aku. Dia yang tenang kan aku. Dia suruh aku chill. Adik sayang abangg :*

? older posts /