+Follow|Dashboard

I`m Not Perfect
entries

owner

linkies

scream

Hello , holla , my name is Eyka^^this is my new skin^^do follow

CREDIT

Template : AinaSyaza
Basecode : Nurul
Top button : Aina
Header/cursor: Una



Saturday 10 March 2012
@ 23:58 |



Heyy koranggg <3 Nakk ceritaa sikit pasal Tettttttt .Haha . Duluu aku dengan diaa selalu textingg . takk pernahh lepaskan handphone dari tangan . Sekaranggg ? hmm ! Entahh lahh apa jadi kat diaa ken ? Duluu , aku dengan diaa selalu OTP time malam . Sekarangg ? Errr~ aku Sayangg diaa wehh ! Sayang sangat-sangat . Kenapa dia buat aku macam nehh ? Akuu adaa buat salah apa kat dia ? Aku Rindu dia sangat-sangat . Aku pernahh cakapp kat dia IMISSYOU <3 then ? hmm ! Sakit hatii sangatt . K takk apaa . aku cubaaa lupakann kau k Sayanggg :') Aku harap kau happy dengan Perempuan lain selain aku . Kbye ! ILOVEYOU <3

? older posts / newer posts ?