+Follow|Dashboard

I`m Not Perfect
entries

owner

linkies

scream

Hello , holla , my name is Eyka^^this is my new skin^^do follow

CREDIT

Template : AinaSyaza
Basecode : Nurul
Top button : Aina
Header/cursor: Una



Sunday 11 March 2012
@ 00:09 |



Hey , Hihi nakk bagi tahu ni . Hari ni hari jumaat . Aku harap tiada apa-apa terjadi okay . Amin !
Hari ni aku happy sangat-sangat , sebab hari ni 24/2/2012 Anniversary Eykaa dengan Ikmal genap satu bulan aku bersama kau <3 Thanks sudah muncul dalam hidup aku ikmal . Aku sayang kau sangat-sangat . Hihi kitaorang selalu gaduhh jeh . Haha . Gaduh manja lah katakan :P Macam-macam dugaan kita sudah hadapi kan sayang ? Aku harap Relay kita ni kekal sampai bila-bila k bie . Aku selalu touching dengan diaa . Dia pun selalu tocuhing dengan aku , Haha . Dia pujuk aku , aku pujuk diaa . Alololo sukaanyaa . Haha , Itew Sayang Awakk tau ikmal . Jangan tinggalkan itew . Aku rindu ayat dia "Suara Cyg Manja"  Hihi --' Geli mak dengar nyahh . Time pukul 12:00 Aku buat Super Saver , then Itew OTP dengan diaa . Bestt cakap dengan diaa . Mulut diaa macam perempuan . takk berhenti cakap . Pott Pett , Pott Pett :P Aku hanya mampu dengar je dia cakap . Haha . jahatkan aku ni . Hihi tak adalah . aku layan diaa jugaklah . Haha . Time aku tak boleh tidur , dia selalu cakap , Meh bie dodoikan or tidur sebelah aku . Haha . Diaa suka happy kan aku , dan aku happy bila diaa bersama aku . Aku SAYANG/RINDU kau Ikmal <3 Jangan tinggalkan aku k bie :*



? older posts / newer posts ?